Algemene absintdiscussie

Absinthe the panty remover

Sjaak (03/12/06 om 23:11:46):

http://www.absinthe.bz/collegeB1.html?mv_pc=M-Bullzeye8_2005Nov1

Wat vinden de ervaringsdeskundigen van deze site??

 

Helfrich (03/12/06 om 23:48:59):

Bwof! Dita is best een redelijk lekker wijf. Leuke beentjes. Dat King of Spirits Gold de absint van Picasso was, zou kunnen verklaren dat hij niet zo kapot van absint was. Dat het ook de absint van Hemingway en Van Gogh was, waag ik te betwijfelen. Dat Staroplzenecky is vervaardigd naar het(?) originele Franse recept(?) is een openbaring voor me.

En dit vind ik zeer interessant: "Naturally green in color, the ‘King of Spirits’ is 70% alcohol and is bottled with fresh herbs and wormwood [b]that distill inside and enhance the taste and thujone content[/b]."

 

Nurgle (03/18/06 om 13:54:34):

Ik heb het vorig jaar ondervonden toen ze trouwden, maar Marilyn Manson heeft smaak...

Die rode absint lijkt me wel vrij wansmakelijk, maar ik kan me vergissen...

 

sixela (03/21/06 om 12:55:42):

Nurgle schreef:

Ik heb het vorig jaar ondervonden toen ze trouwden, maar Marilyn Manson heeft smaak...

Die rode absint lijkt me wel vrij wansmakelijk, maar ik kan me vergissen...



Ik heb nog een fles van elk van die Staro's, en King of Spirits Gold heb ik ook geproefd.

Zonder twijfel de slechtste absinten die ik ooit proefde - samen met Logan Fils. Hill's is, vergeleken bij deze vloeistoffen, net Chateau d'Yquem.

De inhoud van de Staro-flessen mag iedereen hebben die het goedje komt halen - de flessen zelf niet (want die zijn mooi).

Staro groen (of kleurloos): veel koriandersmaak, slechte venkel (waarschijnlijk geen zoete Florentijnse venkel), niet te drinken.

Staro rood: monoaromatische smaak van drop. Niet te harden, maar je gaat er tenminste niet van kokhalzen.

KOSG: absoluut ondrinkbaar. Kauw op een blaadje gedroogde (niet verse, want dat vind ik best wel lekker) absint als je wilt weten hoe slecht het smaakt.

 

s0lar (03/21/06 om 16:49:11):

Ik heb nog pere kerrmann :D. Ziet er net zo fluorescerend uit, ga ik nu eindelijk een vriendin kunnen strikken ;).

 

Nurgle (03/23/06 om 09:27:57):

Dat ziet er me niet goed uit, idd. Ik moet toegeven, ik zou ze wel eens willen proeven, gewoon om ze geproefd te hebben. Dat maakt het vergelijken ook al makkelijker ;). Maar misschien stel ik het proeven van dergelijke dingen beter uit, kwestie van me geen degoût van absint te doen krijgen.

 

radioflux (05/01/06 om 00:58:33):

Nurgle schreef:

Ik heb het vorig jaar ondervonden toen ze trouwden, maar Marilyn Manson heeft smaak...

Marilyn Manson heeft niet zozeer smaak, alswel een zeer goed idee wat zijn publiek verwacht. Ook een Goth-idool weet dat noblesse oblige.

 

Algemene absintdiscussie